Lečenja kod željenog lekara, u dogovorenom terminu, bez čekanja!
Sve informacije o zakazivanju lekarskog pregleda i savete za koriščenje dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja, možete dobiti pozivanjem call centra Osiguravača. Na raspolaganju su Vam i lekari koji su dostupni 24 časa dnevno.
Svaki Osiguranik dobija karticu osiguranja koja predstavlja njegovu identifikaciju i sredstvo za ostvarivanja prava, a troškove zdravstvene usluge preuzima Osiguravač.
1. Troškove medicinskog tretmana osiguranik plaća sam, ukoliko se koriste usluge ustanova i klinika sa kojima Osiguravač nema direktnu saradnju.
Za refundaciju troškova osiguranik dostavlja:
- zahtev za refundaciju troškova
- obrazac za prijavu | isplatu naknade iz osiguranja i navodi sve relevantne podatke
- kompletnu originalnu medicinsku i drugu dokumentaciju | račune, potvrde i sl.
- druge neophodne podatke na zahtev Osiguravača
2. Troškove medicinskog tretmana osiguranik ne plaća, ukoliko se koriste usluge u ustanovama sa kojima Osiguravač ima direktnu saradnju.
Zahtev za refundaciju troškova pokrivenih polisom osiguranja, u ovom slučaju direktno dostavlja medicinska ustanova.
U određenim slučajevima, kao što usluge preko limita ugovorenog polisom, zahtev za preautorizaciju osiguranik je dužan da podnese osiguravaču minimum 14 dana ranije.