logo

CEPEOS | Centar za informisanje, savete, unapređenje odnosa i komunikacije korisnika i davaoca usluge osiguranja.

2024 © Centar za promociju i edukaciju u osiguranju

Štete i naknade iz osiguranja

Privatno zdravstveno osiguranje je idealno rešenje kada je neophodna brza i kvalitetna medicinska usluga.

Lečenja kod željenog lekara, u dogovorenom terminu, bez čekanja!

Sve informacije o zakazivanju lekarskog pregleda i savete za koriščenje dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja, možete dobiti pozivanjem call centra Osiguravača. Na raspolaganju su Vam i lekari koji su dostupni 24 časa dnevno.

Svaki Osiguranik dobija karticu osiguranja koja predstavlja njegovu identifikaciju i sredstvo za ostvarivanja prava, a troškove zdravstvene usluge preuzima Osiguravač.

1. Troškove medicinskog tretmana osiguranik plaća sam, ukoliko se koriste usluge ustanova i klinika sa kojima Osiguravač nema direktnu saradnju.

Za refundaciju troškova osiguranik dostavlja:

  • zahtev za refundaciju troškova
  • obrazac za prijavu | isplatu naknade iz osiguranja i navodi sve relevantne podatke
  • kompletnu originalnu medicinsku i drugu dokumentaciju | račune, potvrde i sl.
  • druge neophodne podatke na zahtev Osiguravača

2. Troškove medicinskog tretmana osiguranik ne plaća, ukoliko se koriste usluge u ustanovama sa kojima Osiguravač ima direktnu saradnju.

Zahtev za refundaciju troškova pokrivenih polisom osiguranja, u ovom slučaju direktno dostavlja medicinska ustanova.

U određenim slučajevima, kao što usluge preko limita ugovorenog polisom, zahtev za preautorizaciju osiguranik je dužan da podnese osiguravaču minimum 14 dana ranije.

Želite da refundirate troškove iz osnova dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja?

Kontaktirajte nas za sve savete

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right