U zavisnosti od nivoa pokrića uključuje vanbolničko ili bolničko lečenje, specijalističke i preventivne preglede, dijagnostičke i laboratorijske analize, hitan sanitetski prevoz, operacijske zahvate, zdravstvenu zaštitu trudnica i beba…
Saznajte više
Svakoj osobi koja želi za sebe ili za svoju porodicu da obezbedi kvalitetnu zdravstvenu zaštitu, na lak i siguran način.
- – lečenje u najboljim privatnim i državnim zdravstvenim ustanovama
- – potpuna slobodu u izboru medicinske ustanove i izboru lekara
- – dostupnost dežurnog lekara 24 časa dnevno – bez straha od nepredvidljivih situacija
- – maksimalna efikasnost i poseban medicinski tretman
- – ušteda vremena – dogovarate pregled kada vama odgovara
- – bez rizika da Vam neće biti pružena odgovarajuća medicinska pomoć i nega
- – u toku lečenja – komforne bolničke sobe i ljubazno osoblje
- – mogućnost pokrića svih troškova lečenja u zavisnosti od izabranog nivoa zaštite
Saznajte više
Dobrovoljno zdravstveno osiguranje se koristi u zdravstvenim ustanovama (privatnim i državnim) sa kojima osiguravači imaju ugovore o direktnoj saradnji, a koja su navedena u ispravi za ostvarivanje prava iz zdravstvenog osiguranja.
Osiguranicima se ostavlja mogućnost da mogu koristiti zdravstene usluge i preko drugih relevantnih zdravstvenih ustanova sa kojima osiguravači nemaju direktnu saradnju. U tom slučaju, osiguravači će direktno osiguranicima,refundirati troškove pruženih zdravstvenih usluga koje su ugovorene njihovom polisom, uz odbitak ugovorene franšize.
Svaki osiguranik dobija karticu zdravstvenog osiguranja koja predstavlja njegovu identifikaciju i sredstvo za ostvarivanja prava u zdravstvenim ustanovama, a troškove zdravstvene usluge preuzima Osiguravač.
U slučaju potrebe, sve informacije o načinu koriščenja dobrovoljnog zdravstenog osiguranja, možete dobiti pozivanjem call centra osiguravača koji su najčešće dostupni 24 časa dnevno.
Saznajte više
U zavisnosti od zdravstvenih potreba, finansijskih mogućnosti i rizika koji se osiguravaju, postoji mogućnost izbora.
Saznajte više Paketi dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja
Osigurati se može svako lice, bez obzira na godine života i obavljanja lekarskog pregleda, ali uz obavezu popunjavanja upitnika o zdravstvenom stanju.
Dobrovoljno zdravstveno osiguranje se najčešće ugovara na period od jedne godine sa mogućnošću produžetka (obnove) polise.
Osiguranje se ugovara u EUR-ima, a premija plaća u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po srednjem kursu NBS-a.
Karenca je vremenski period od početka ugovora o osiguranju do početka obaveze Osiguravača.
U tom periodu, ugovarač ima obavezu plaćanja premije, ali ne postoji obaveza Osiguravača ukoliko nastupi osigurani slučaj. Uslovi osiguranja navode u kojim slučajevima se primenjuje karenca i koliko traje.
Karenca se primenjuje samo kod prve godine osiguranja (najčešće traje prva dva meseca). Prilikom obnove, odnosno produžetka dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja, karenca se se ne primenjuje.
Dobrovoljno zdravstveno osiguranje može se ugovoriti kao individualno, porodično ili kolektivno.
Pojedinac može ugovoriti za sebe, ali i za druga lica, najčešće za članove porodice.
Pravna lica mogu ugovoriti za svoje zaposlene | dodatni benefit.
- – lica koja imaju obavezno zdravstveno osiguranje Republike Srbije
- – lica koja nisu obuhvaćena ili nemaju obavezno zdravstveno osiguranje
- – strani državljani koji privremeno borave u Republici Srbiji.
Zakon predviđa da poslodavci mogu da ugovore kolektivno dobrovoljno zdravstveno osiguranje bez plaćanja poreza i doprinosa do iznosa od 5.872 RSD po zaposlenom.
S obzirom na to da ovaj neoporezovani limit važi kumulativno za dobrovoljno zdravstveno i dobrovoljno penzijsko osiguranje, poslodavci se mogu odlučiti da zaključe oba osiguranja.