Kombinovane FITNESS vežbe


Postati FIT nije uvek lak proces, posebno ako ste neaktivni već duži vremenski period.

fitness-zdravstveno-osiguranje-rs

 

Ukoliko se osećate zdravo i želite da nadogradite trenutni nivo forme bićete motivisaniji i imaćete više entuzijazma, ako Vam je rutina vežbanja raznolika.

Ne pravite promene u načinu vežbanja samo kad ste već umorni od vežbanja, učinite to od samog starta.

 

Menjajte setove vežbi s vremena na vreme.

Ne bazirajte trening samo jedne grupe mišića ili ne upražnjavajte jednu te istu dimnamiku vežbanja. Upravo ta raznolikost vežbanja pomoći će Vam da poboljšate kondiciju i oblikovanje mišića na pravi način.

POKUŠAJTE sa miksovanjem:
  •     •  Kardio program. Trčanje i aerobik poboljšavaju rad srca, dobijate na izdržljivosti i sveobuhvatnoj snazi.
  •      Vežbe snage. Fokusirajte se prvo na gornji deo tela a zatim na noge. Kružni sistem vežbanja kompletira varijaciju u vežbanju.
  •      Alternativni trening. Miksujte cardio trening sa vežbama snage. Posle teretane ubacite trčanje ili aerobik.
NAPREDUJTE vremenom…

Kako vremenom dostižete naprednije nivoe fizičke spreme, nastavite sa novim izazovima. Pokušajte da dostignete nove ciljeve vežbanjem i ne zaboravite da je za to potrebno vreme.

Nekoliko SAVETA:
  •      Promenite strukturu treninga i red aktivnosti. Osetićete razliku koje vaše telo prepoznaje.
  •     •  Povećajte kvantitet vežbanja (trčite dužu distancu ili povećajte broj ponavljanja vežbi u teretani)
  •     •  Povećajte kvalitet vežbanja. (ubrzajte tempo kojim trčite ili podignite nivo opterećenja prilikom podizanja tegova)
  •     •  Ubacite nove setove vežbi. Iskušajte krajnje domete. Ne očavajte ukoliko ne uspete da ostvarite rezultate koje ste želeli novim vežbama jer je svaka promena dobra. Tako odmarate grupe mišića koje ste ranije češće opterećivali.
  •     •  Pravite duže pauze ukoliko trenirete pod velikim opterećenjem. Lagano se istežite u pauzama ili odradite neki lakši set vežbi, kako bi zadržali balans.